(0 item) - € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen

Vragen over de Webshop

Ik wil mijn bestelling afhalen, vanaf welk tijdstip kan dat?
De afhaalmomenten staan hieronder vermeld.

In de webwinkel kunt u elk moment van de dag, zeven dagen per week uw bestelling plaatsen.

De afhaaltijden staan hieronder weergeven. 
 

       
Bestelling                    Tijdstip                                Eerstvolgende  afhaalmoment                     

          

 

Maandag

Voor 15.00 uur

Maandag tussen 16.00 en 18.00 uur

 

Na 15.00 uur

Dinsdag tussen 12.00 en 18.00 uur

  


Dinsdag 

Voor 15.00 uur 

Dinsdag tussen 16:00 en 18.00 uur

 

Na 15.00 uur 

Woensdag tussen 12.00 en 18.00 uur

 

 

Woensdag 

Voor 15.00 uur

Woensdag tussen 16.0 en 18.00 uur

 

Na 15.00 uur

Donderdag tussen 12.00 en 18.00 uur

 

 

Donderdag 

Voor 15.00 uur

Donderdag tussen 16.00 en 18.00 uur

 

Na 15.00 uur

Vrijdag tussen 12.00 en 18.00 uur

 


Vrijdag 

Voor 15.00 uur

Vrijdag tussen 16.00 en 18.00 uur

  

Na 15.00 uur

Zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur

 

Zaterdag 

 

Maandag tussen 13.00 en 18.00 uur

 

Zondag 

 

Maandag tussen 13.00 en 18.00 uur

 

 

Betaal ik in de webwinkel dezelfde prijzen als in onze winkel?
In de webwinkel hanteren wij dezelfde prijzen als in de boerderijwinkel met uitzondering van dagaanbiedingen.
 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk een bestelling online te annuleren. Mocht u een bestelling willen annuleren, neem dan contact op via info@boerdereike.nl en vermeld hierbij het bestelnummer. 
 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Mocht er iets niet kloppen aan uw bestelling, neem dan contact met ons op via info@boerdereike.nl.

Hoe werkt een kortingscode?

In onze webwinkel werkt een kortingscode als een digitale waardebon. Deze kan gebruikt worden voor korting op specifieke artikelen en/of korting op bezorgkosten. Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en maak kans op leuke acties en/of kortingscodes.
  

Ik mis een artikel in de webwinkel.
Wanneer u een artikel mist in de webwinkel, neemt u dan contact met ons op via het contactformulier.
 

Vragen over bezorgen (alleen mogelijk voor zakelijke klanten)

Hoe wordt de bestelling bezorgd?
De cadeaupakketten worden bezorgd door onze eigen bezorgdienst. 

Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in heel Nederland.

Wat zijn de bezorgtijden?
Bezorgmogelijkheden in overleg met de klant. 

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgdkosten zijn €49,99. Boven de €1000,- exclusief btw is de bezorging gratis. 

Hoe kan ik betalen?
U kunt uw bestelling online betalen via Ideal. Zakelijke klanten kunnen ook betalen op factuur. 
 

Vragen over Nieuwsbrief

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?
U kunt zich aanmelden door uw e-mailadres links op de homepage in te vullen en op “inschrijven” te klikken.
 

Wat houdt de nieuwsbrief in?
De nieuwsbrief is een periodieke e-mail die naar het door u opgegeven e-mailadres wordt verstuurd. De nieuwsbrief is voor iedereen op maat gemaakt en kan extra voordeel, gratis artikelen en/of korting op bezorging bevatten.